האם את סובלת מאי נוחות וגינאלית ?

יובש, צריבה, כאב ביחסי מין, דליפה או תכיפות ודחיפות במתן שתן מהוים בעיה בכל גיל ובעיקר בגיל המעבר או לאחר לידה. הסיבה העיקרית היא חוסר בהורמון האסטרוגן או רפיון רקמת הנרתיק

הבעיה גורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים ובזוגיות

מבין הנשים הסובלות מכך:

% 0

בלבד זיהו את התסמינים השכיחים של דלקת נרתיק אטרופית.

% 0

מדווחות שלא נועצו בגניקולוג לשם מציאת פתרון לבעיה.

% 0

כשלו בזיהוי של דלקת נרתיק אטרופית כמצב כרוני.

% 0

דיווחו שדלקת נרתיק אטרופית השפיעה לרעה על איכות חייהן.

MonaLisa Touch

טיפול לא כואב, לא מגביל בחיי היום יום להבראת רירית הנרתיק, שיפור האטרופיה הוגינלית, היובש הצריבה, הכאב ושיפור ההנאה ביחסי מין ללא צורך בהורמונים !

הטיפול נמשך כ 15 דקות, אינו כואב וניתן לחזור לפעילות רגילה מיד לאחר טיפול.

MonaLisa Touch
הטיפול בלייזר חדשני למניעה וטיפול בבריאות הווגינה.

MonaLisa Touch הינו טיפול לחידוש ומיצוק הנרתיק ושיפור תפקודי המבוסס על לייזר-CO2 שפותח במיוחד למטרה זאת.

MonaLisa Touch מטפל בבעיות הוגינליות ובמערכת השתן שנגרמות עם הגיל ובמיוחד בגיל המעבר בגלל ירידה ברמת הורמון האסטרוגן.

הטיפול בלייזר הוגינלי מפעיל מנגנון טבעי של הגוף לייצור רקמות בריאות מחידוש קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית והגברת אספקת הדם ועל ידי כך חזרה למצב התקין של ריקמת רירית הווגינה.

MonaLisa Touch – פיתרון אפקטיבי ביותר, שאינו כרוך בניתוח על הסיכונים שבו או בתרופות על תופעות הלואי שלהן.

הטיפול יעיל גם לכאבים ביחסי מין לאחר לידה שניגרמים כתוצאה מהדבקויות נרתיקיות או יובש נרתיקי בזמן הנקה ממושכת.

כיצד זה פועל ?

לייזר : שילוב של אפקטיביות מקסימלית ללא כאב

הלייזר פועל בעדינות על גבי דפנות הנרתיק (וגינה) דרך סורק מיוחד (דמוי מתמר אולטראסאונד וגינלי) לאידוי השכבה השטחית והלא מתפקדת של רירית הנרתיק ובכך גורם לנרתיק ליצר רקמות בריאות ומתפקדות מחדש.

פעולת הלייזר משפעלת ומשקמת בבטיחות גבוהה וללא כאב את התפקוד התקין של הנרתיק ומערכת השתן התחתונה וכך משפרת את התסמינים הקשורים לאי תקינות שלהן (יובש, צריבה, אי נוחות, כאבים עם או ללא קשר ליחסי מין, דליפת שתן קלה, שלפוחית רגיזה).

הלייזר מתחיל תהליך של היווצרות מחדש של רקמת רירית הנרתיק שנמשך מספר שבועות. שיפור בתסמינים ניתן לראות לאחר טיפול ראשון או שני כשבטיפול בדליפת שתן השיפור לוקח יותר זמן.

התוצאות: התחלת התחדשות רקמת הנרתיק כבר מהטיפול הראשון

לאחר סידרת הטיפולים רקמת הנרתיק מתחדשת ונהפכת לחה ועשירה יותר, שכבת האפיתל מיתעבה ותאיה מכילים בתוכם רקמות בריאות עם כמות לחות תקינה. הרקמות מוצקות יותר (מה שיוצר הידוק וגינלי), והאלסטיות משתפרת ללא הכר.

הרקמה מצליחה גם לשחזר את רמת חומציות ה-PH הווגינלית הנכונה, שמסייעת בתחזוק המחסום הטבעי והמגן שלה ויתכן  ומפחיתה את הסיכון לדלקות נרתיקיות.

הטיפול אורך כ 15 דקות, ללא כאב, ללא תופעות לוואי (למעט עקצוץ או מעט הפרשה מוגברת מספר ימים). לאחר הטיפול הרקמה זקוקה לחודש עד חודשיים למיצוי פוטנציאל ההתחדשות עד לטיפול הבא.

שיפור במצב התסמינים (%) לאחר 3 טיפולים ב- Mona Lisa Touch במטופלות המצויות בתקופת הבלות
צריבה
גרד
יובש
כאב ביחסי מין
רִפיוֹן

* באדיבות פרופ’ ס. סלבטורה – בית חולים סן רפאל, מילנו (איטליה)

האם הטיפול בלייזר וגינלי Mona Lisa Touch מתאים לך?

אם מפריעות אחת או יותר מהבעיות הבאות - הוא מתאים לך:

מה עלי לבדוק לפני בחירת טיפול בלייזר וגינלי Mona Lisa Touch ?

• האם הבעיה שלי מטופלת על ידי לייזר וגינלי ?
  • האם אני סובלת מרפיון נרתיקי / חוסר הנאה ביחסי מין/ כאבים ביחסי מין/ דליפת שתן במאמץ/ שלפוחית רגיזה.
  • האם בוצעה הערכה נכונה של הבעיה על ידי אורוגינקולוג מומחה בנושא ?
  • חשובה ביותר הערכה הראשונית והאבחנה על ידי אורוגינקולוג מומחה לרצפת אגן להגיע לאבחנה וטיפול נכונים.
  • האם אין בעיה שדורשת טיפול אחר תרופתי או ניתוחי ?
  • לא כל בעיה תפתר בלייזר וגינלי והרופא המטפל צריך ליעץ ולהתאים טיפול מיטבי ממגוון הטיפולים הקיימים.
  • מי המטפל בלייזר וגינלי ומה ניסיונו ?
  • חשוב מאד שמומחה לטיפולי לייזר וגינלי יבצע הפעולה כדי להגיע לתוצאה מקסימלית ולהימנע מסיבוכים.
  • מה המכשיר שאתו מבצעים לייזר וגינלי ?
  • Mona Lisa Touch – המכשיר המוביל בארצות הברית שמאושר לשימוש כיום על ידי ה FDA האמריקאי (אושר ב 2014 ואושר מחדש בנובמבר 2018) וגם על ידי רשויות הבריאות באירופה ובישראל.

חשוב לציין – לא כל מכשירי הלייזר הוכחו במחקרים ! כל מכשיר שונה.

בטיחות הטיפול בלייזר וגינלי Mona Lisa Touch

מכשיר הלייזר הוגינלי Mona Lisa Touch – המכשיר שנמצא בשימוש נרחב כיום בארצות הברית בעקבות אישור עדכני של FDA אמריקאי, רשויות הבריאות האירופאיות ומשרד הבריאות הישראלי לשימוש וגינלי.

לאור ריבוי מכשירי לייזר שונים ללא בקרה ומטפלים שונים שחלקם לא מומחים בתחום דווחו מספר סיבוכים כתוצאה משימוש לא נכון.

ביולי 2018 ה FDA האמריקאי ביקש מחקרים מבוססים מכל חברה שרוצה להמשיך ולשווק את הלייזר הווגינלי.

חברת DEKA הציגה עשרות רבות של מחקרים מהספרות המדעית שהעידו על יעילות ובטיחות גבוהה ביותר של ה Mona Lisa Touch והאישור FDA שניתן להם לראשונה ב 2014 – חודש בנובמבר 2018.

כיום ה Mona Lisa Touch הוא המכשיר הכי נפוץ בארצות הברית אצל מיטב הרופאים בתחום לטיפולי לייזר וגינלי.

תהליך המונה ליזה

נשים מספרות